Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing
  • Home
  • Onderzoekstraject
    • Onderzoekstraject
    • Wat krijg ik bij deelname?
  • Tips van de jury
  • Waarom meedoen aan de verkiezing?
  • Terugblik 2019
Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing

Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing

Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing
  • Home
  • Onderzoekstraject
    • Onderzoekstraject
    • Wat krijg ik bij deelname?
  • Tips van de jury
  • Waarom meedoen aan de verkiezing?
  • Terugblik 2019
'De momenten waarop je weinig drukte verwacht: juist dán moet je winkel top in orde zijn'
 

Tips van de jury


De jury gaat tussen op pad om de deelnemers te beoordelen. Mystery guests en hoofdjuryleden zullen op diverse momenten de winkels afstruinen en beoordelen. Maar waar letten zij dit jaar extra op? We vroegen het een aantal van hen.

Zodra de inschrijving voor de Tweewielerwinkel van het Jaar verkiezing gesloten is, gaat de vakjury op pad om de winkels te beoordelen. Dit zijn professionals die de afgelopen jaren hun sporen in de fietsbranche ruimschoots verdiend hebben. Binnen de vakjury zit ook een groepje juryleden die samen de hoofdjury vormen. Wij vroegen hen waar ze dit jaar op gaan letten tijdens de beoordeling van de winkels. Wat willen zij graag zien?
 

‘Zorg ook voor topervaringen buiten het hoogseizoen.'

Hamer als ondernemer continu op klanttevredenheid bij je medewerkers. Dat kost niks, want diezelfde medewerker betaal je toch al. 
 

Deel kritiek met personeel
Als je recensies bespreekt, staat de boel direct op scherp. Het gaat er niet eens alleen om dat het voor jezelf veel leuker is, je verdient er ook nog eens een keer aan. Tevreden, blije klanten die een goede, warme service ontvangen, zorgt voor nog meer omzet. Zo werkt het toch?!

Volle bak in het hoogseizoen
Een ander aspect is het feit dat de winkel altijd klaar staat, ook op momenten dat je geen extreme drukte verwacht. Dus niet alleen in het hoogseizoen voorbereid en klaar zijn voor de drukte. Maar ook in het voorjaar.
 

De klant is steeds kritischer, dus leg eigen lat ook hoger

Leg alsjeblieft nóg meer de nadruk op het klanttevredenheidsaspect. Het is aan de medewerkers om de verwachting van klanten te overtreffen, zo simpel is het. Gastvrijheid is dé manier om je als bedrijf te onderscheiden. De economie trekt aan, mensen hebben wat meer te besteden en worden kritischer. En laten we wel wezen: een fiets kost wat, dus daar mag dan ook best wat tegenover staan. Mensen besluiten om niet via internet een fiets te kopen maar om eropuit te gaan en dat bij jou te doen. Zorg er dan ook voor dat die lat telkens hoger gelegd wordt.
 

Dat beetje extra, dat máákt je bezoek in de winkel!

 

Meer tips ontvangen? Meld je dan nu gratis aan voor de thema-update over Ondernemen van Tweewieler!

Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing

Tweewielerwinkel van het Jaar VerkiezingRegistratiewebsite voor Tweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing

Jildau Schröerinschrijven@vakmedianet.nl

Jildau Schröerinschrijven@vakmedianet.nl

2020-09-28

2020-09-28

Tweewielerwinkel van het Jaar VerkiezingTweewielerwinkel van het Jaar Verkiezing0.00EUROnlineOnly2019-01-01T00:00:00Z

Nog niet bekendNog niet bekend
 
De Tweewielerwinkel van het Jaar verkiezing is een event van:
 
 

 

 
 
 

 

 
 
 

 

 
 
 

Locatie

De locatie voor de verkiezing in 2020 is nog niet bekend

Contact

Heb je een vraag over dit event? Neem dan contact met ons op via
vragen@tweewieler
winkelvanhetjaar.nl
 
of 088 58 40 888.

Partner worden?

Neem voor de mogelijkheden contact op met onze accountmanager Lars Bles larsbles@vakmedianet.nl

Vakmedianet. Auteursrecht voorbehouden.
Op gebruik van deze site zijn de volgende voorwaarden van toepassing: Gebruiksvoorwaarden, Disclaimer en Privacy Statement
Vakmedianet logo